• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام

کارگاه حرفه ای کپی‌رایتینگ و طراحی پیامهای تبلیغاتی

مدرس:  دکتر فرزاد مقدم (رزومه مدرس)

مخاطبین: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان تبلیغات، کپی رایترها، مدیران و کگارشناسان کانونهای تبلیغاتی،  بازاریابان و کارشناسان محتوا، فعالین در حوزه استارتاپها و کار و کسبهای دیجیتال

مدت زمان دوره : 16 ساعت آموزش (4 جلسه حضوری)
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

•محتوای کارگاه:

1.نگاهی به تبلیغات

تاریخچه، عملکرد، ایدئولوژی و ..

2.کپی‌رایتینگ، بخشی از استراتژی تبلیغات 

برداشت‌های مختلف از کپی رایتینگ، ارائه‌ی یک تعریف کلی، ارتباط استراتژی پیام با استراتژی ارتباطات

3.تاریخچه‌ی کپی رایتینگ 

مدلهای رتوریک، از ارسطو تا برن باخ، کپی رایتر های بزرگ  و نمونه‌های شاهکارها

4.تعاریف و تمرین 

تعریف کپی رایتینگ و کپی رایتر و تفاوت کپی رایتر با دیگر انواع نویسندگان، تمرین

5.نوشتن برای فروش، ویژگی های متنی که می‌فروشد

6.نوشتن برای برند و تبلیغات، تفاوت‌ها و ویژگی‌ها

7.مراحل نوشتن و کار عملی

دریافت دستور و اصلاح آن،  شناخت مخاطب، پرونده‌سازی برای مخاطب، رسیدن به لحن مناسب و ...

8.اجزای متن

عنوان، متن بدنه و غیره و ویژگی‌های هر کدام

9.نورو-ادورتایزینگ و کپی‌رایتینگ

نگاهی به نورو مارکتینگ و نوروادورتایزینگ و نقش کپی‌رایتینگ در این‌ها

10.نوشتن در رسانه‌های مختلف. کار عملی

بررسی کپی در رسانه‌های مختلف: چاپی، تلویزیون، محیطی و ...

11.نوشتن در فضای مجازی، ویژگی‌ها، کانتنت و جدول پریودیک آن

12.مراحل نامگذاری استراتژیک 

13.تکنیک‌های شعارهای تبلیغاتی

14.جمع بندی، کار عملی در متن نویسی

جمع بندی مطالب قبلی، ارائه‌ی چند نکته با مثال در قالب باید و نباید

•مدت  کارگاه: 4 جلسه  (16 ساعت)

•مدرس کارگاه : دکتر فرزاد مقدم و استاد آتنا مقدم

•گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

•تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111

•نشانی سایت: Marketingschool.ir

•ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1

•صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

 

ورکشاپ کمپ یک روزه مهندسی استارت آپ

مدرس:  مهندس احسان مینایی زاده (رزومه مدرس)

مخاطبین: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان فروشگاه های اینترنتی و توسعه کسب و کار، بازاریابان و کارشناسان محتوا، فعالین در حوزه استارتاپها و کسب و کارهای دیجیتال

مدت زمان دوره : 5 ساعت (09:00-14:00) به همراه پذیرایی میان وعده
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

 استارتاپ یا استارت‌آپ یک سرمایه‌گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا ایده‌ی جدیدی برای کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد.

طبق تعریف استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ یک سازمان است که برای پیدا کردن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر راه‌اندازی می‌شود.

البته اختلاف ‌بر سر تعریف استارتاپ زیاد است؛ اما نکته‌ی مشترک در همه‌ی آن‌ها این است که بر اساس یک ایده‌ی خلاقانه و جدید فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود. این ایده‌ها بازار نیازمندی‌ها را هدف قرار می‌دهند و با ارائه‌ی یک محصول یا خدمات جدید و استفاده از تکنولوژی، خیلی سریع رشد پیدا می‌کنند.

از آنجایی که هدف از راه‌اندازی یک استارتاپ پیدا کردن مدل کسب‌و‌کار است ؛ عمر آن نمی‌تواند طولانی باشد و معمولا بعد از گذشت چند سال به موفقیت می‌رسد یا بودجه‌ی آن تمام می‌شود و شکست می‌خورد. 

 

رئوس کلی کارگاه:

• تعریف کلی استارت آپ و اشاره به تفاوتهای آن با سایر مدلهای کسب و کار

• آشنایی نسبی با فرهنگ استارت آپ در داخل و خارج از کشور

• اشاره به برخی از موارد بوم کسب و کار که برای استارت آپها مهم می باشد

• هفت دلیل شایع شکست استارت آپها 

• شناخت کلی جنبه های فنی استارت آپهای حوزه وب و موبایل

• نیاز استارت آپها به بهره گیری از دانش فنی

• سه دلیل عمده شکست استارت آپها از لحاظ فنی

رئوس ارائه مهندس سبزی:

نگرش استارتاپی: نگاهی متفاوت به مفاهیم کسب و کار 

تفکر استارتاپی: تلفیقی از توسعه چابک، تولید ناب، توسعه مشتری و تفکر طراحی

مدل کسب و کار: ابزار مفهومی برای درک هرچه بهتر از کسب و کار 

فضای عدم قطعیت: بررسی مخاطرات پیش روی استارتاپ‌ها و دلایل شکست

مدلهای جذب سرمایه

مربیان

مهندس احسان مینایی زاده و مهندس امیر سبزی

گواهينامه

گواهینامه رسمی دو زبانه آموزشگاه بازارسازان (قابل استعلام)

شرایط ثبت نام

شهریه کارگاه : 1.300.000 ریال (یکصد و سی هزار تومان)

 

جهت ثبت نام انلاین کلیک کنید

ورکشاپ کمپ یک روزه بازاریابی از طریق اپلیکیشن های اجتماعی

مدرس:  مهندس مهدی فربهی (رزومه مدرس)

مخاطبین: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان فروشگاه های اینترنتی و توسعه کسب و کار، بازاریابان و کارشناسان محتوا، فعالین در حوزه استارتاپها و کسب و کارهای دیجیتال

مدت زمان دوره : 9 ساعت (8:30-17:30) به همراه پذیرایی ناهار و میان وعده
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

این روزها اهمیت دیجیتال مارکتینگ بر کسی پوشیده نیست و این اهمیت تنها به دلیل رشد سریع آن نیست بلکه بدلیل این است که اساسا آینده کسب و کارها بستگی به انواع جدید بازاریابی دارد. در آینده نزدیک تمام اشکال بازاریابی سنتی در شکلی جدید و مطابق با بازاریابی دیجیتال کار خواهند کرد. 

در این ورکشاپ کمپ مباحث ذیل مطرح خواهد شد:

  • آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
  • قوانین بازاریابی در شبکه های مجازی
  • معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
  •  5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
  • آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
  • کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی
  • 9 موضوعی، که مردم ایران در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند
  • اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
  • معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
  • هشتگ گذاری و روش درست انتخاب هشتگ
  • 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
  • تلگرام؛ فرصت ها و تهدیدها
  • سیاست های افزایش فالوور
  • کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
  • معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام

زمان

طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد 

هزینه ثبت نام

170000 تومان همراه با ارائه تخفیفات گروهی (هزینه حضور در سمینار، صدور گواهینامه و پذیرایی)

 

ورکشاپ پرسونال برندینگ (برندسازی شخصی) (با نگرش بازار ایران)

مدرس: دکتر محسن ایلچی

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 12 ساعت آموزش (3 جلسه حضوری)
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

 ورکشاپ پرسونال برندینگ (برندسازی شخصی) (با نگرش بازار ایران)

برندی که نامش شما هستید!

یک ذهنیت مثبت، درست و حقیقی از هویت یک فرد: این ساده‌ترین تعریف برای برند شخصی است؛ یعنی مجموعه خصوصیاتی که با آورده شدن اسم شما در ذهن دیگران شکل می‌گیرد، همچنین باور و تصوری که از شما در ذهن آن‌ها ساخته می‌شود. برند شخصی تصویری است که ما از خود به دنیا نشان می دهیم، تصویری که نمایانگر ارزش ما است. در اقتصادی که در آن توجه حرف اول را می زند، خلق ارتباطاتی به یاد ماندنی و معنادار با درک راهبردهای پرسونال برندینگ حاصل می‌شود. مجله ی تایم در ستایش اهمیت خلق برند شخصی؛ در سال 2006 «شما» را به عنوان شخصیت سال معرفی کرد.

پرسونال برندینگ راهکاری‌ست برای این که برخی از ویژگی‌های یک برند را در یک انسان قرار دهیم، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کار آفرینان و هنرمندان می‌توانند در زمینه‌های کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.

• مخاطبان دوره: مدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسطصاحبان مشاغل، کارشناسان فروش، نمایندگان فروش، مدیران فروشگاه

• محتوای دوره:

-ارزیابی سه برند شخصیت منتخب در سطوح مختلف به صورت عملی

-برنامه ریزی برای طراحی برند شخصی

-گونه شناسی برند شخصی

-بررسی یک آنتی برند شخصی، یک برند شخصی تجاری،یک برند شخصی فرهنگی

-بررسی ابربرندهای شخصی

-نقش راهبرد شخصی در ساخت برند شخصی

-بررسی تکنیک های فردی و عمومی توسعه برند شخصی

-طراحی نقشه راه برند شخصی

-معرفی ابزارهای برند سازی شخصی

-صیانت از برند شخصی

 

• مدت دوره: 12 ساعت آموزش (3 جلسه حضوری)

• گواهينامه: گواهینامه آموزشگاه بازارسازان

• مدرس دوره: دكتر محسن ایلچی (کارشناس حوزه پرسونال برندینگ، مشاور رسانه و روابط عمومی و دارای تخصص در رشته تبلیغات بویژه با رویکرد روابط عمومی)

• زمان برگزاري: سه شنبه هر هفته از 30 خرداد ماه 96(، از ساعت 16 الی 20)

• شرایط ثبت نام:

 شهريه دوره: 2.100.000ريال (دویست و ده هزار تومان) 

 (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان

 پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار به نام آموزشگاه بازارسازان

دوره زبان صورت

مدرس: محسن عبداللهیان (رزومه مدرس)

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

 

مدت زمان دوره : 8 ساعت آموزش (2 جلسه حضوری)
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

دوره زبان صورت

 مخاطبان دوره این دوره مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی هستند.

محتوای دوره:

 •آشنايي با عملكرد مغز انسان در هنگام بروز حقيقت، دروغ و پنهانكاري

•كاربرد حالتهاي چهره و رفتار بدن در تشخيص دروغ و حقيقت

•آشنايي با نحوه تشخيص احساسات در چهره و شناخت هفت احساس اصلي و مشترك بين همه إنسانها 

•آشنايي با تشخيص و تفسير هر احساس در چهره جهت افزايش درك متقابل و درك آنچه در ذهن مخاطب ميگذرد

•آشنايي با اشتباهات رايج در تشخيص دروغ و حقيقت از طريق زبان صورت و بدن

•لازم به ذكر است تمامي موارد فوق با ويديوهاي مستند و إثبات شده جهت درك بهتر و بيشتر ارايه خواهد شد 

 

مدت دوره:  8 ساعت (2 جلسه 4 ساعته)

 

مدرس دوره: آقای عبداللهیان

 

شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 162000 تومان (صد و شصت و دو هزار تومان)

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

تلفن: 5-66028401 و 12-66028112

 

 ثبت نام آنلاین

دوره کاربردی روانشناسی ارتباط با مشتریان

مدرس: پرویز درگی

مخاطبان دوره:  منشی ها، فروشندگان حضوری، فروشندگان تلفنی، سرپرستان و مدیران

مدت زمان دوره : 20 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

 

محتوای دوره: 

1.مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی 

2.اهمیت مشتری و مشتری‌نوازی در بازار رقابتی

3.تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی

4.ویژگی‌ها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره می‌کنند

5.شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان

6.شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها

7.مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی

8.انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها

9.مدیریت زبان بدن در ارتباط با مشتریان  

10.توصیه‌های اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان  

 

مدت دوره:  20 ساعت – 4 جلسه 5 ساعته

مدرس: پرویز درگی 

 

•شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 4.000.000 ریال (چهارصد هزار تومان)

•ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%

 

 

•گواهینامه: آموزشگاه بازارسازان

 

دوره طراحی کمپین های تبلیغاتی

مدرس: دکتر فرزاد مقدم

مخاطبان دوره: مدیران آژانس های تبلیغاتی و علاقه مندان به کار در حوزه تبلیغات

مدت زمان دوره : 24 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

بخش اول

طراحی کامپینهای تبلیغاتی

24 ساعت - 8 جلسه 3 ساعته

                                                                                                                                                                                                             مدت        

1و 2

جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

آشنائی با اصل آناکارنینا

تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

6 ساعت

3

 تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کامپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

3 ساعت

4و 5

طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کامپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6 ساعت

6

روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کامپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟

3 ساعت

7

مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کامپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی)

استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کامپین

3 ساعت

8

ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کامپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات

3 ساعت

 

 

مدیر و طراح دوره: آقای دکتر فرزاد مقدم/فقط در آموزشگاه بازارسازان

مدت دوره:24 ساعت (8 جلسه 3 ساعته)

 

گواهينامه: گواهینامه  آموزشگاه بازارسازان

شرایط ثبت نام:

شهریه: 4.620.000 ریال (چهارصد و شصت و دو هزار تومان)

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 

  

دوره کاربردی تکنیک های فروش به سازمان ها و شرکتها

مدرس: استاد بابک مروانی (رزومه مدرس)

مخاطبان: مدیران و کارشناسان فروش

 

مدت زمان دوره : 14 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

محتوای دوره:

 

1.در فروش به شرکت‌ها و سازمان‌ها ما با مامور خرید صحبت می‌کنیم، در حالی که تصمیم‌گیری خرید در قسمتی دیگر مثل تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، مالی،اداری یا سایر قسمت‌ها گرفته می‌شود.چگونه می توان تصمیم گیران را متقاعد کرد در حالی که نمی توان آنها را ملاقات کرد؟

2.هنگامی که ما برای فروش به یک شرکت یا سازمان مراجعه می‌کنیم، معمولا با این پاسخ مواجه می‌شویم که محصول را احتیاج داریم اما اکنون آن را از شرکتی دیگر (رقیب شما) می خریم و راضی هستیم. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

3.در بسیاری از مواقع، مأموران خرید، مدیران واحد تدارکات یا سایر مدیران در قسمت‌های دیگر سازمان اعتراف می‌کنند که به کالای ما نیاز دارند اما این کالا گران است و شرکت ما برای چنین محصولی پول ندارد یا نمیدهد. چگونه می‌توان به این شرکت‌ها فروخت؟

4.در بسیاری از مواقع مشتری اعتراف می‌کند که به محصول فروشنده نیاز دارد اما برای خرید این محصول باید بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های کنونی شرکت یا سازمان تعویض شوند برای این کار سرمایه در اختیار نیست. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

5.در بسیاری مواقع مأموران خرید از ما کاتالوگ یا لیست قیمت دریافت می‌کنند و به فروشنده می‌گویند که با او تماس می‌گیرند. اما  هرگز تماس گرفته نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

6.در بسیاری از مواقع ما با یک شرکت یا سازمان برای مدت طولانی در تماس و صحبت هستیم، چندین بار جلسه برگزار شده است اما هرقدر هم زمان اختصاص و جلسه ترتیب می‌دهیم باز هم فروشی انجام نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت‌ فروخت؟

 

مدت دوره:  14 ساعت (4 جلسه 3:30)

مدرس: بابک مروانی

 

شرایط ثبت نام:

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%-بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 

تلفن تماس و ثبت نام دوره:

021-66028401-5

 

 برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید.

کارگاه عملی"تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان"

 

مخاطبان: مدیران بازاریابی،فروش،کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی

مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

مدت زمان دوره : 8ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

محتوای کارگاه:
 
تأثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های  بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
کسب مهارت عملی شناخت شیوۀ خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
باید ها و نباید ها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
تکنیکهای خاتمه فروش  درقبال هریک از انواع مشتریان

•  مدت کارگاه:  8 ساعت- یک روزه شیوۀ برگزاری کارگاه بر پایۀ بازی های عملی  فردی و گروهی و در محیطی کاملا  شاد و جذّاب خواهد بود.

•  حداکثر ظرفیت کارگاه: 25 نفر


•  مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

•  منبع آموزشی: جزوۀ ارائه شده در کارگاه

•    شرایط ثبت نام:
 شهريه دوره:  1.630.000 ریال  (صد و شصت و سه هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی نهار و  یک میان وعده+ صدور گواهینامه)
•    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%

 

تکنیک های حرفه ای فروش با نگرش بازار ایران

مدرس دوره: آقای بابک مروانی

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش، بازاریاب‌ها (ویزیتورها) و فروشندگان

مدت زمان دوره : 18 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

محتوای دوره:
1.    اهمیت و جایگاه شغل فروشندگی در سازمان
2.    مهارت مشتری یابی
3.    برنامه ریزی فروش
4.    اصول و فنون مذاکره فروش
5.    غلبه بر اعتراضات مشتری و موانع فروش
6.    مهارت قطعی کردن فروش
7.    مهارت حفظ و نگهداری مشتری
 
•    مدت دوره:  16 ساعت (۵ جلسه ۳/۵ ساعته )

•    مدرس دوره: آقای بابک مروانی
•    گواهينامه دوره: به کارآموزان، گواهینامه آموزشگاه بازارسازان تقدیم خواهد شد.


•    منبع آموزشی:
    کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی / انتشارات بازاریابی
    کتاب فروش، تکنیکها و کاربردها/ ریچارد هوبارت بوسکرک/ ترجمه: بابک مروانی / انتشارات یکان

•    شرایط ثبت نام:
    شهریه:   2.750.000 ریال ( دویست و هفتاد پنح هزار تومان)

    (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

مدرسان دوره: دکتر محمدحسین غوثی و میثم ایران پناه

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 32 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد


•    محتوای دوره:
 
1)    انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2)    اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3)    اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4)    مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5)    دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6)    آداب مذاکرات حرفه ای
7)    مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8)    چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9)    تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10)    جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی

•    مدت دوره:  32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)


•    مدرسان دوره: دکتر محمدحسین غوثی و میثم ایران پناه

•    منبع آموزشی:
    جزوه مدرس
    کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره (با نگرش بازار ایران)، محمدحسین غوثی و پرویز درگی، انتشارات بازاریابی، 1392 (چاپ چهارم)


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 6.000.000 ریال (ششصد هزار هزار تومان)

       (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 



دوره کاربردی وفادارسازی مشتری و مدیریت خدمات پس از فروش

مدرس: دکتر نادر وهاب آقایی

مخاطبان: مدیران سازمان های بازرگانی، تولید، خدماتی، مدیران خدمات پس از فروش، مدیران خدمات، کارشناسان مرتبط، مدیران نمایندگی های شرکتهای بازرگانی
    

مدت زمان دوره : 25 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

 •    محتوای دوره:
 
1.    مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش، ضرورت ها، اهداف و وظایف
2.    بازاریابی خدمات
3.    انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
4.    روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
5.    تکنیک های جذب مشتری و ارتقاء فروش و روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
6.    کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
7.    فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
8.    مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
9.    سیستم های خدمات پس از فروش
10.    نرم افزارهای خدمات پس از فروش
11.    تکنیک های خدمات پس از فروش
12.    انواع ضمانت نامه ها – گارانتی و قراردادها
13.    کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارائه ی خدمات براساس قرارداد
14.    مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها، تکنیک ها، ابزار و ...
15.    تاکتیک های ارتباط خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و  مدیریت نمایندگی ها
16.    تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
17.    دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارائه شده به تفکیک جزئیات
18.    اشتباه ها و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
19.    دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
20.    کنترل هزینه های خدمات
21.    کنترل وضعیت گارانتی در کلیه مراحل ارائه خدمات
22.    مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
23.    جمع آوری اطلاعات نمایندگی ها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
24.    ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
25.    ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
26.    انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
27.    خدمات، تعمیرات، نگهداری و آموزش

•    مدت دوره:  25 ساعت (5 جلسه 5ساعته)
•    زمان برگزاري: پنجشنبه هر هفته، از ساعت 8 الی 13 ( 14 اردیبهشت 96 )


•    مدرس: دکتر نادر وهاب آقایی
•    منبع آموزشی:
     کتاب بازاریابی خدمات، مولف: پرویز درگی، انتشارات بازاریابی
     جزوه استاد


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 3.950.000 ریال (سیصد و نود و پنج هزار تومان)
    (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10% و بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی (با نگرش بازار ایران)

 مدرس: دکتر رضا اکبری اصل
 مخاطبان: مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و فارغ التحصیلان رشته های مختلف بازاریابی

مدت زمان دوره : 8 ساعت (۲ جلسه ای)
روز برگزاری : شنبه (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : دوره جدید از 1 آذر ماه ۹۶

 •    محتوای  کارگاه 

     نقش صدا و لحن در فروشندگی تلفنی
     مروری بر مفاهیم پایه ای بازاریابی و فروش و رفتار مشتریان
     تعریف بازاریابی و فروش تلفنی
     نحوه ورود اطلاعات و فریز کردن ذهن مشتری
     عوامل اثر گذار بر روی مذاکره با مشتریان از طریق تلفن
     قوانین طلایی در فروش تلفنی
     مقدم ای بر ارتباطات اولیه با مخاطبان
     الاکلنگ مذاکره تلفنی
     مقدمه ای بر شناسایی تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی
     قوانین ارتباطات مؤثر در فروشندگی تلفنی
     نحوه بستن عملیات فروش تلفنی
     نتیجه گیری
   
 •    محتوای آموزش عملی
   تجزیه و تحلیل صدا های ضبط شده از تیم حاضر در کارگاه


•    مدت کارگاه : 8 ساعت (4 ساعت آموزش نظری و 4 ساعت آموزش عملی)

•    مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

•    منبع آموزشی: بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی/انتشارات بازاریابی

•    شرایط ثبت نام:
     شهريه دوره: 1.480.000ریال  (صد و چهل و هشت هزار تومان )

     شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)

     ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

 

 

 برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید.

دیجیتال مارکتینگ

مدرس دوره: مهندس مهدی فربهی

مخاطبان دوره: مدير و سرپرست بازاريابي، مدير توسعه بازار، معاون بازاريابي و بازرگاني، مدير توسعه کسب و کار، و مديرعامل شرکت هاي کوچک و متوسط

مدت زمان دوره : 24 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

امروزه نقش اینترنت و وب سایت های سازمانی در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای اینترنت نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی آشنا خواهد ساخت.


مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

محتوای دوره:

•آشنایی با مفاهیم دیجیتال مارکتینگ

•آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

وب سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو"SEO"

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

•کار عملی – نوشتن یک متن معرفی محصول، متناسب با الگوریتم های گوگل 

شبکه های اجتماعی و "OTT"

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

•کار عملی – طراحی سناریوی یک کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی

روابط عمومی آنلاین

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

تبلیغات اینترنتی بنری

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

تبیلغات "AD Words"

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

•کار عملی – تدوین سناریوی کمپین تبلیغات مبتنی بر کلمات کلیدی

ایمیل مارکتینگ

oفرصت ها و تهدیدها

oکاربردها و روش ها

oچگونگی پایش و اندازه گیری

•کار عملی – طراحی 5 مدل ایمیل تبلیغاتی

•تدوین سناریوی کمپین جامع دیجیتال مارکتینگ برای یک کسب و کار

•زنگ تفریح – معرفی ابزارهای کاربردی دیجیتال (هر جلسه یک ابزار)

وان نوت

اورنت

Todoist

....

 

مدت دوره: 24 ساعت (6جلسه 4 ساعته)
زمان برگزاري:  طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
مدرس:دکتر حمید سعیدی و مهندس مهدی فربهی

شرایط ثبت نام:
شهریه:  3.000.000 ریال (سیصد هزار تومان)
ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان