مدرس:پرویز درگی
از شوماخر پرسیدند رمز موفقیت تو چه بود؟
گفت در پیچ جاده سبقت می گرفتم، در زمانی که همه سرعتشان را کم می کردند من گاز می دادم.تصور کن در زمانی که همه در گشت و گذار و تعطیلات عید نوروز هستند شما مشغول یادگیری باشید.
برای اولین بار یک دوره فشرده چهار روزه تحت عنوان" بازاریابی و فروش بر پایه روانشناسی و ارتباطات" طراحی کرده ام،این دوره چهار روز کامل از تاریخ 6 الی 9 فروردین در تهران و در یکی از هتل ها برگزار می شود.
در این دوره مباحثی همچون:
1-مفاهیم کاربردی بازاریابی و فروش
2-اهمیت و بکارگیری مهارت های مدیریت بر خود
3-اهمیت و بکارگیری مهارت های میان فردی با کارکنان و مشتریان
4-انواع نگرش و رضایت شغلی کارکنان و خوشنودی مشتریان
5-شخصیت شناسی خود،کارکنان و مشتریان
6-مدیریت ارزش ها در سطح علوم بازاریابی و فروش و کارکنان و مشتریان
7-ادراک و تصمیم گیری در سازمان و بازار
8-ایجاد و ارتقاء انگیزش خود،کارکنان و مشتریان
9-مبانی رفتار گروهی،کار تیمی و خانواده کاری
10-بهره گیری از علوم روانشناسی و ارتباطات در موفقیت کار و کسب
11-چگونگی ارتقاء رهبری در سازمان و بازار
12-انواع مهارت های کلامی و اصول،فنون و هنر مذاکره
13-چگونگی ارتقاء فرهنگ سازمانی و تغییر فرهنگ مشتریان
14-اصول و تکنیک های تحول سازمانی جهت ایجاد سازمان یادگیرنده و سازمان تندآموز
15-مدیریت استرس در سطوح خود،کارکنان و مشتریان
16-مهارتهای ارتباط با شاکیان (کارکنان و مشتریان)
17-مهارت های ارتباطی با ابزارهای زبان بدن،نامه نگاری تجاری،تلفن و فضای مجازی
18-مدیریت برند جامع در سطوح برند شخصی،برند سازمان،برند محصول،برند کارکنان و برند کارفرمایی
دوره با برگزاری هشت کارگاه کاربردی و مشارکت جمعی با تکیه بر ساده سازی و ساده گویی مباحث علمی از مفهوم تا کاربرد برگزار می شود.
مدرس : پرویز درگی – معلم بازاریابی
زمان برگزاري: 6 الی 9 فرودین 98 (از ساعت 8:30 الی17)
شرایط ثبت نام:
شهريه دوره: 1.520.000 تومان (یک میلیون و پانصد و بیست هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی(هر روز ناهار و دو میان وعده)+ صدور گواهینامه)
گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401 و 2-66028111 -021
مدرس:معلم بازاریابی پرویز درگی
TMBA و آموزشگاه بازارسازان برگزار میکنند:
همایش بزرگ چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال 98
توصیه های کاربردی برای شرکتهای ایرانی در 25 اسفند ماه 1397
همایش بزرگ چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال98 و توصیه های کاربردی برای شرکتهای ایرانی در 25 اسفند ماه 1397 و با سخنرانی 6 استاد برجسته برگزار میشود.
دیدگاه واقعبینانه از اکنون و آتیه اقتصاد، شاید مهمترین حلقه از زنجیره تصمیمگیری در کار و کسب ها و فعالیتهای اقتصادی باشد. ازین رو، آموزشگاه بازارسازان یکی از اعضای گروه TMBA در سمینار ی تحت عنوان « چشم انداز اقتصاد ایران و جهان در سال 98 و توصیه های کاربردی برای شرکتهای ایرانی » به سنّت چندین سال گذشته، میزبان نخبگان و همراهان عزیزی از حوزههای گوناگون و با سخنرانی پرویز درگی رییس انجمن علمی بازاریابی ایران و جمعی دیگر از اساتید دانشگاه بازار خواهد بود.
پرویز درگی ریاست انجمن علمی بازاریابی ایران، مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گروه TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به 50 کتاب در حوزهی بازاریابی، نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی کشور میباشد. ایشان مشاور بنگاههای اقتصادی بزرگ ایران در حوزه های مختلف بوده است.
در این همایش مباحث ذیل مطرح خواهد شد:
تحلیل و بررسی فضای کلان اقتصاد جهانی در سال 2019 و اثرات آن بر بازار و اقتصاد ایران
تحلیل و بررسی سناریوهای محتمل و اثرگذار بر اقتصاد ایران در سال 98
تحلیل و بررسی رکود یا رونق بخشهای مختلف بازار
بررسی چشم انداز بازار ارز-مسکن-طلا و ... .
پیشنهاد توصیه های اساسی به شرکتها و سازمانها در سال 98
و ... .
دبیرخانه این همایش اعلام کرده است که این سمینار با حضور مدیران بازاریابی و فروش، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط، کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان و دانشجویان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی در روز پنج شنبه، 25 اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ثبت نام 22 اسفند خواهد بود.
سخنرانی تعدادی دیگر از اساتید آموزشگاه بازارسازان و فعالین بازار نیز، در برنامه این سمینار گنجانده شده است.
علاقهمندان جهت ثبتنام یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفنهای دبیرخانه سمینار تماس حاصل کنند:
021-66028401-4
(آموزشگاه بازارسازان).
مدرس:مهندس بهزاد استقامت
مخاطبان: مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش، کارمندان مرکز تماس
• متافیزیک و عوامل موثر در بازاریابی و فروش تلفنی
• شناسایی باورهای محدود کننده یک بازاریاب و فروشنده تلفنی
• تکنیک هدف گذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
• تعاریف و مفاهیم اصول بازاریابی و فروش تلفنی
• مهارت ها و تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی و فروش تلفنی
• کلمات و عبارات ممنوعه در بازاریابی و فروش تلفنی
• ابزارهای لازم برای بازاریابی و فروش تلفنی
• تاثیر صدا و لحن در بازاریابی و فروش تلفنی
• تکنیک یادداشت برداری صحیح و گوش دادن فعال
• رسیدگی به شکایات مشتریان در بازارایابی و فروش تلفنی
• مروری بر شناسایی تیپ های شخصیتی
• بررسی علل خرید کردن مشتریان
• کارگاه عملی: آموزش تهیه متن معرفی (Script)تاثیرگذار به صورت عملی در کارگاه
• مدت: 16 ساعت آموزشی
• مدرس: مهندس بهزاد استقامت
• منبع آموزشی: کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی/انتشارات بازاریابی
کتاب تماس یک میلیاردی / مولف: امید امین / انتشارات بازاریابی
• شروع دوره: 16/11/1397
• امکانات سمعی و بصری مورد نیاز: ویدئو پروژکتور، اسپیکر، وایت برد، جزوه
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• شهریه ثبت نام:.600.000 تومان
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1
• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
مدرس:مهدی فربهی
مخاطبان: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط
چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟
امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.
دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد استاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.
• مخاطبان: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط
• مدت دوره: 64 ساعت (16 جلسه 4 ساعته)
• شروع دوره: 29/11/1397
• مدرس: مهندس مهدی فربهی
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• شهریه ثبت نام: 2.720.000 تومان
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1
• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
مدرس:دکنر اکبری اصل
مخاطبان: مدیران بازاریابی،فروش،کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی
•محتوای کارگاه:
تأثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
کسب مهارت عملی شناخت شیوۀ خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
باید ها و نباید ها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
تکنیکهای خاتمه فروش درقبال هریک از انواع مشتریان1
•مدت کارگاه: 8 ساعت- یک روزه شیوۀ برگزاری کارگاه بر پایۀ بازی های عملی فردی و گروهی و در محیطی کاملا شاد و جذّاب خواهد بود.
•زمان برگزاری: پنجشنبه- (از ساعت 8 الی 17) – 2/12/97
•حداکثر ظرفیت کارگاه: 25 نفر
•مدرس: دکتر رضا اکبری اصل
•منبع آموزشی: جزوۀ ارائه شده در کارگاه
•شرایط ثبت نام:
شهريه دوره: 270.000 تومان (دویست و هفت هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی نهار و یک میان وعده+ صدور گواهینامه)
•ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%
•پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453
نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار به نام آموزشگاه بازارسازان
مدرس:پرویز درگی
مخاطبان: مدیران و کارآفرینان کشور، مدیران شرکتهای کوچک و متوسط، مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها، کارشناسان فعال، فارغ التحصيلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالي
دوره پرورش متخصص بازار در 30 جلسه 5 ساعته (150 ساعت) توسط معلم بازاریابی پرویز درگی رییس انجمن علمی بازاریابی و برای تعداد معدودی از علاقمندان برگزار خواهد شد.
در این دوره علاوه بر آموزش تمام تکنیک های بازاریابی و فروش در بازار ایران، مهارت های ارائه مشاوره به کاروکسب ها، مباحث منتورینگ و کوچینگ نیز ارائه خواهد شد. در طی دوره معلم بازاریابی در یک گروه مجازی پاسخگوی سؤالات دانش پذیران خواهند بود و با چندین تن از متخصصان دانشگاه بازار در محل کاروکسب شان برنامه ملاقات حضوری خواهند داشت و ضمن بازدید از محیط کاروکسبهای ایشان، از تجربیاتشان بهرهمند خواهند شد، همچنین دورهمی های کتابخوانی، انتقال تجربیات و مطالعات موردی و انتقال فوت و فن های حل مسائل کاروکسب ها و مباحث استادی بازار نیز از موضوعات دیگر این دوره می باشد.
مدت دوره یکسال وکلاسهای حضوری یک هفته در میان به مدت پنج ساعت در صبح های چهارشنبه برگزار خواهد شد.
هزینه دوره 18 میلیون تومان می باشد که درصورت پرداخت نقدی شامل 15% تخفیف و به مبلغ پانزده میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود. پیش پرداخت در هنگام ثبت نام 4میلیون تومان و مابقی مبلغ طی هفت فقره چک به مبلغ 2میلیون در هفت ماه متوالی از پایان ماه اول محاسبه می گردد.
تاریخ مصاحبه حضوری : چهارشنبه نوزده دی
تاریخ شروع دوره: چهارشنبه بیست و ششم دی ماه
•اهداف:
کسب دانش و اطلاعات تخصصي به روز در حوزه های نوین مدیریت و کار و کسب
کسب مهارت اجرایی در حوزه های مدیریتی
کسب بينش و نگرش عميق در حوزه کسب و کار جهت راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه و گسترش کسب و کارهای موجود
•محتوا:
1.اصول بازاریابی
2.آشنایی با تحقیقات بازاریابی
3.استراتژی بازاریابی
4.مدیریت ترویج و ارتباطات
5.مدیریت توزیع و پخش
6.مدیریت قیمت گذاری
7.سیاست محصول
8.لانچ محصول جدید
9.مدیریت فروش
10.مهندسی و پیش بینی فروش
11.هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی
12.تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی و فروش
13.اجرا و کنترل مدیریت بازاریابی و فروش
14.نورومارکتینگ
15.مذاکرات فروش بر پایه نورومارکتینگ
16.بازاریابی خدمات
17.بازاریابی صنعتی
18.روانشناسی ارتباط با مشتری
19.مدیریت منابع انسانی بر نیروهای بازاریابی و فروش
20.آموزه های نو در بازاریابی
21.مارکتینگ پلن
22.تحلیل محیط کار و کسب
23.مدیریت صادرات
24.بازاریابی بین الملل
25.رفتار مصرف کننده
26.مدیریت برند
27.مدیریت وصول مطالبات
28.بازاریابی میدانی
29.بازاریابی حسی
30.اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)
31.مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدرس:بابک مروانی
مخاطبان: مدیرعامل، مدیران فروش، سرپرستان فروش و هر کسی که نیروهای فروش در اختیار دارد
سرفصل های کارگاه |
|
مقدمه |
|
|
تشریح اهداف یک واحد فروش در یک شرکت یا اهداف فروش یک شرکت پخش |
|
نقش هر یک از سمت های سلسله مراتب سازمانی در تحقق اهداف فروش |
تشخیص مشکل واحد فروش |
|
|
واحدهایی که مشکل فروش دارند چه علائمی از خود صادر می کنند |
|
علت مشکلات در عملکرد واحد فروش یا شرکت پخش چیست؟ |
|
راه حل های متعارف برای حل مشکل عملکرد نیروهای فروش کدامند؟ |
|
رویکرد افزایش فروش از طریق کار بیشتر نیروهای فروش چیست؟ |
عملکرد در واحد فروش یا شرکت پخش |
|
|
عملکرد واحد فروش چیست و مدیران چگونه می توانند آن را بهبود دهند؟ |
|
مشکلات اصلی در افزایش عملکرد واحد فروش یا شرکت پخش چیستند؟ |
|
اندازه گیری عملکرد فروش چیست و چگونه به مدیران فروش کمک می کند؟ |
موضوع آموزش در واحدهای فروش |
|
|
آموزش فروش به نیروهای فروش با کدام مشکلات همراه هستند؟ |
|
بهترین رفتارهای اثربخش برای نیروهای فروش کدام هستند؟ |
|
مدیران چگونه می توانند بهترین رفتارهای فروش را در نیروهای خود تقویت کنند؟ |
کوچ یا مهارت پروری نیروهای فروش |
|
|
تعریف و کاربرد کوچ یا مهارت پروری برای نیروهای فروش |
|
چگونه نیروهای فروش خود را کوچ یا در آن ها مهارت پروری کنیم؟ |
|
کدام فروشنده ها را برای کوچ یا مهارت پروری انتخاب کنیم؟ |
|
کدام تماس ها را برای کوچ یا مهارت پروری انتخاب کنیم؟ |
|
نکات کلیدی هنگام کوچ یا مهارت پروری نیروهای فروش |
مدرس:دکتر سارا میرزایی
دوره کاربردی برند و برندینگ در کشورهای آسیایی
• محتوا:
1- برند چیست و برندینگ چیست
2- باید و نبایدهای برندینگ و مقدمه ای بر برندینگ در دنیا و ایران
3- رسیدن به شناخت جامع از آنچه میخواهید به برند تبدیل کنید
4- تعیین چشم انداز ، اهداف ، ارزش ها هویت برند
5- تعیین ویژگی های متمایز کننده برند
6- خلق مزیت های برند
7- نام برند و جایگاه برند
8- داستان سرایی برند
9- آیین های برندینگ
10- کارکنانی که نماینده های برند هستند
11- مورد کاوی های موفق و ناموفق
• مدت: 16 ساعت (4 جلسه 4 ساعته)
• تاریخ برگزاری: سه شنبه ها از 27 آذرماه 1397- از ساعت 16 الی 20
• شهریه: 360.000 تومان (سیصد و شصت هزار تومان)
• مدرس: دکتر سارا میرزایی
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-2-021
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
مخاطبان دوره: فعالان تمامی کاروکسبها، مدیران و کارشناسان فروش، مدیران و کارشناسان توسعهبازار، انیماتورها، سمپلرها، کارشناسان چیدمان محصولات، مسئولین سالنها و فروشندگان فروشگاههای زنجیرهای، موزعین، فروشگاهداران و شاگرد مغازهها
مدرس:مهدی فیضی
دوره توسعه فروش با تکنیک های بازاریابی میدانی (با نگرش بازار ایران)
________________________________________
امروزه با رشد مدلها و متد معرفی محصولات در بازارهای هدف، آشنایی با این روشها بسیار حائز اهمیت میباشد. ابزارهای متنوع و پربازده که میتواند در موفقیت حضور محصولات و خدمات در بازار نقش مهمی ایفا نماید. دوره بازاریابی میدانی، به طور تخصصی و متمرکز، بر شیوهها و ابزارهای قابل اجرا در بازار ایران، و با امکانات متداول و استاندارد کاروکسبهای داخلی خواهد پرداخت.
مخاطبان دوره: فعالان تمامی کاروکسبها، مدیران و کارشناسان فروش، مدیران و کارشناسان توسعهبازار، انیماتورها، سمپلرها، کارشناسان چیدمان محصولات، مسئولین سالنها و فروشندگان فروشگاههای زنجیرهای، موزعین، فروشگاهداران و شاگرد مغازهها
محتوای دوره:
جلسه اول:
آشنائی با اصول و مبانی بازاريابي میدانی (1 ساعت)
بازاریابی میدانی 1 (1 ساعت)
- سمپلینگ
معرفی و تست محصولات
- انیماتورینگ
کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 1 (2 ساعت)
جلسه دوم:
بازاریابی میدانی 2 (2 ساعت)
- اصول چیدمان فروشگاهی محصولات، تجارت بصری و مرچندایزینگ
بازارپردازی، طراحی و نصب ابزار معرفی محصولات در
فروشگاهها
کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 2 (2 ساعت)
جلسه سوم:
بازاریابی میدانی 3 (2 ساعت)
- نمایش
- بازرسی
- خرید مخفی
کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 3 (2 ساعت)
جلسه چهارم:
بازاریابی میدانی 4 (2 ساعت)
- مدیریت شرکت در نمایشگاههای مختلف
- مدیریت برگزاری رویدادهای بازاریابی
- توسعه، طراحی و لانچ محصولات جدید
کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 4 (2 ساعت)
مدت دوره: 16 ساعت آموزش (4 جلسه/4 ساعته)
گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان/گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای
مدرس دوره: مهدی فیضی
درحال حاضر دوره بازاریابی میدانی با این عنوان مستقل در هیچ یک از آموزشگاهها برگزار نمی شود.
در اتمام هر جلسه، کار کارگاهی جهت توسعه مهارت ها، با مشارکت کارآموزان برگزار خواهد شد.
هزینه دوره: 3،200،000 ریال (تخفیف نقدی 10%)
مدرس:پرویز درگی
مخاطبان: مدیران بازاریابی و فروش، مدیران منابع انسانی ، کارشناسان بازاریابی و فروش و منابع انسانی، فروشندگان
کارگاه دو روزه روانشناسی ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی
هدف: مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند. رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان میشود و آنها را به سفیر برند ما تبدیل میکند. مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی دارند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی میشوند. روانشناسی ارتباط با مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آنها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارتهای ارتباط با مشتری در این سمینار تدریس میگردد.
• مخاطبان: مدیران بازاریابی و فروش، مدیران منابع انسانی ، کارشناسان بازاریابی و فروش و منابع انسانی، فروشندگان
• محتوا:
1. مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی
2. رکود، بحران و فروپاشی
3. نقش های منابع انسانی سازمان در دوران بحران اقتصادی در ارتباط با مشتریان
4. مدیریت استرس و بحران اقتصادی
5. اهمیت مشتری و مشترینوازی در بازار رقابتی
6. تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی
7. ویژگیها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره میکنند
8. شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان
9. شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها
10. مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
11. انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها
12. انواع مهارت های کلامی و ارتباط آن با بحران اقتصادی
13. توصیههای اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی
• مدت دوره: 16 ساعت
• تاریخ برگزاری: 15 و 16 آذر (پنج شنبه و جمعه) از ساعت 8:30 صبح تا 18 (از ساعت 13 تا 14 ساعت استراحت و ناهار)
• مدرس: پرویز درگی
• شهریه :7.200.000ریال ( هفتصد و بیست هزار تومان)
مدرسان: مهندس امیر ریاضی، دکتر محمدحسین غوثی و پرویز درگی
مخاطبان: مدیران مراکز خرید، فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و بازرگانی، کارشناسان اجرایی و فنی و مهندسی، کارشناسان ارشد فروش واحدهای تجاری، اداری، مسکونی، مدیران فودکورت، سینما، شهربازی و کلیه علاقمندان جهت اشتغال در مراکز خرید
دوره کاربردی مدیریت نوین شاپینگ مال و مجتمع های چند منظوره
باید در نظر داشت که مدیریت مراکز خرید در سالیان اخیر با توجه به افزایش کمی این گونه مراکز و همچنین مجتمع های چند منظوره اهمیت بسزایی پیدا کرده است. در همین راستا یکی از مهم ترین عوامل در کسب موفقیت در سرمایه گزاری این گونه مجتمع ها موضوع بسیار با اهمیت مهندسی بهره برداری می باشد که در این دوره به صورتی کاملاً کاربردی و در غالب یک پکیج ویژه ارائه خواهد شد. در نهایت ذکر این نکته حایز اهمیت می باشد که صنعت مراکز خرید در کشور عزیزمان به مدیرانی باانگیزه، خلاق و متخصص در حوزه بهره برداری نیاز مبرم داشته و خواهد داشت.
مخاطبان: مدیران مراکز خرید، فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و بازرگانی، کارشناسان اجرایی و فنی و مهندسی، کارشناسان ارشد فروش واحدهای تجاری، اداری، مسکونی، مدیران فودکورت، سینما، شهربازی و کلیه علاقمندان جهت اشتغال در مراکز خرید
• محتوا:
1. تعاریف مبانی مهندسی بهره برداری
2. ارزش گذاری و قیمت گذاری مشاغل خاص قابل فروش
3. چیدمان صنوف و چیدمان برندها مراکز خرید
4. اصول بهره برداری از فضاهای غذایی (فودمال، فودکورت، کافی شاپ، رستوران ها) در مراکز خرید
5. آموزش مدیریت نگهداری از مجتمع های چند منظوره (تجاری، اداری، مسکونی، تفریحی و فرهنگی)
6. مارکتینگ و بازاریابی در مراکز خرید راهکارهای جذب درآمدزایی از شاپینگ مال – دکترپرویز درگی
7. اصول محاسبه و تقسیم هزینه های جاری مجتمع های چند منظوره – دکتر امیر ریاضی
8. باشگاه مشتریان و ارائه راه کارهای نوین در مراکز خرید
9. آشنایی انواع قراردادهای موفق در مراکز خرید با هدف آثار مالی و حقوقی
10. اصول و فنون مذاکرات تجاری ویژه مدیریت بهره برداری و نحوه تعاملات با کاربران و مراجعین – دکتر محمدحسین غوثی
11. انتقال تجربه های موثر و مفید حوزه مدیریت از نمونه های موفق خارجی و ایرانی
• مدت: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
• تاریخ برگزاری: یکشنبه ها از 11 آذرماه – ساعت 16 الی 20
• شهریه دوره: 700.000 تومان (هفتصد هزار تومان)
• مدیر دوره: مهندس ریاضی
• مدرسان: مهندس امیر ریاضی، دکتر محمدحسین غوثی و پرویز درگی
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-021
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
مدرسان دوره:دکتر فرزاد مقدم
دوره آموزشی طراحی کمپین های تبلیغاتی
تبلیغات جایگاهی بسیار ویژه در فرآیندهای بازاریابی دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان میشود. اینکه محصولات و خدمات یک شرکت تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت است؛ اگر این محصولات را تبلیغ نکنند چرا که هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست. هدف از هر کمپین تبلیغاتی دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن و جذب حداکثری مشتریان جدید با هزینه ای متناسب است. کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. کمپین های بازاریابی به صاحبان کار و کسب و تیم هایشان کمک می کنند تا بهترین استراتژی های ترفیع را برای محصولات و خدمات شرکت مشخص کنند . اجرای کمپین های تبلیغاتی سه هدف اصلی را دنبال میکند:
- آگاه کردن مردم نسبت به محصول
- متقاعد کردن آنها به خرید محصول
- فراهم ساختن شرایطی که محصولاتمان برای افراد در دسترس باشد
• محتوای دوره :
1. جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن
2. آشنائی با اصل آناکارنینا
3. تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)
4. تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کمپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)
5. طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کمپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)
6. روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کمپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL
7. تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟
8. مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کمپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی)
9. استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کمپین
10. ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کمپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری
11. بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات
• مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
•
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 66028401 و 2-66028111
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• شرایط ثبت نام مالی:
شهریه : 6.500.000 هزار ریال (ششصد و پنجاه هزار تومان)
شرایط تخفیف:
در صورت پرداخت شهریه به صورت نقدی و در یک مرحله کسر 30.000 تومان از کل شهریه دوره
ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان
60.000 هزار تومان تخفیف برای مشتریان وفادار (کارآموزان قدیمی آموزشگاه بازارسازان)
شرایط اقساط:پرداخت به صورت اقساط به صورت ذیل می باشد:
پیش پرداخت: 350.000 هزار تومان
قبل از جلسه اول 1 عدد چک به مبلغ 300.000 هزار تومان برای یک ماه بعد
شرایط انصراف :
الف 3 هفته قبل از شروع دوره کل شهریه مسترد می شود
ب 2 هفته قبل از شروع دوره، 80٪ شهریه مسترد می شود
ج کمتر از یک هفته، 50٪ شهریه مسترد می شود
د 72 ساعت قبل شهریه ای مسترد نمی شود
پرداخت شهریه به حساب جاري 8025338561 شماره کارت6104337723916399 نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار به نام آموزشگاه بازارسازان
مدرس: دکتر داود ابراهیمی
مخاطبان: پرسنل مالی شرکت ها
مخاطبان: پرسنل مالی شرکت ها
محتوا:
1.آشنایی با جایگاه حسابدار فروش در تیم فروش
2.مروری بر ساختار سیستم های اطلاعاتی
3.شناخت رخدادهای مالی و غیرمالی در سیستم فروش
4.تحلیل فاکتور و سایر صورت حساب های مشتریان
5.فرآیند ثبت اسناد حسابداری فروش
6.کنترل و مدیریت اعتبارات
7.فرآیند ثبت اسناد وصول
8.مدیریت حساب بدهکاران و بستانکاران سیستم فروش
9.شناخت ارتباطات با واحد مالی و خزانه مرکزی
10.فرآیند تسویه صندوق فروش
•
•گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
•محل برگزاری: تهران، خیابان آزادی، بین مترو شادمان و خیابان بهبودی، کوچه شاهین، پلاک شش، طبقه 3
•دبیرخانه:
-تلفن: 66028112-021 و 4-66028401-021
-نشانی سایت: Marketingschool.ir
-صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
-.pdf [432.9 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 37)">
مدرس دوره :دکتر بابک سبزیان پور
مخاطبان: سرپرستان فروش، کارشناسان فروش و علاقمندان به مباحث بازاریابی و ارتقاء شغلی
•محتوا:
1. مهارت های مذاکره
- مهارت های مذاکره
- تکنیک های متقاعدسازی
- تشخیص سبد کالایی مناسب مشتری
- زبان بدن
- شخصیت شناسی و تحلیل رفتار
- روانشناسی فروش
- مدیریت اعتراض (مشتری ناراضی)
2. اصول سرپرستی فروش
- تکنیک های حفظ و توسعه روابط
- مدیریت تعارضات و فروشنده ناراضی
3. مدیریت ارتباط با مشتری
- مشتری نوازی
- مدیریت اعتراض مشتری
- شناخت نیاز مشتری و نحوه ارائه محصول
- سنجش رضایت مشتری
- ارزش طول عمر مشتری
- شاخص های وفاداری مشتری
• مدت: 12 ساعت (3 جلسه 4 ساعته)
• تاریخ برگزاری: یکشنبه ها از 20/08/1397– ساعت 16 الی 20
• شهریه دوره: 320.000 تومان (سیصد و بیست هزار تومان)
• مدرس: دکتر بابک سبزیان پور
• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)
• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-2-021
• نشانی سایت: Marketingschool.ir
• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
-.pdf [294.57 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 43)">
راه اندازی، بازاریابی و برندینگ کسب و کار مد و فشن
مدرس دوره: مهندس امیر حسین سرفرازیان
مخاطبان دوره: طراحان مد، صاحبان مزون و استودیوهای مد، افرادی که قصد دارند کسی و کار جدید در زمینه مد راه اندازی کنند
راه اندازی، بازاریابی و برندینگ کسب و کار مد و فشن
آموزشگاه بازارسازان
سال 1397
fashion.pdf [309.24 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 78)">اطلاعات عمومی
مد و فشن صنعتی جهانی است که کشوری را نمی توان یافت که آثار این صنعت در آن نمایان نباشد. در کشور ما هم اکنون برندهای جهانی، برندهای منطقه ای، برندهای داخلی و برندهای طراح محور در رقابت هستند تا سهمی از کیف پول مشتری را به خود اختصاص دهند.
کارآفرینان و سرمایه گذاران متعددی در کشور علاقمند به ورود به صنعت مد هستند تا بتوانند با خلق برندهای ملی و حتی بین المللی ارزشی مالی و کاری ایجاد کنند.
از طرف دیگر طراحان، عکاسان، استایلیستها و مدلهای جوان بدون راهنما و کاربلدهای کافی وارد این عرصه شده اند و اغلب این افراد در زمینه بازاریابی و برندینگ خود و محصولاتشان دچار نوسان هستند که سودآوری کسب و کارهای تازه راه افتاده ایشان را به خطر می اندازد.
این دوره سعی می کند با شرح اصول راه اندازی یک لیبل، بازاریابی و برندینگ آن به کارآفرینان و طراحان جوان کمک کند تا بتوانند برند مستقل و موفق خود را ایجاد کنند.
اهداف
آشنایی با مفهوم مد، تاریخچه صنعت مد ، و فضای صنعت جهانی مد
آشنایی با فضای عمومی صنعت مد ایران
آشنایی با مدلهای کسب و کار در صنعت مد
آشنایی با اصول راه اندازی کسب و کار در صنعت مد
آشنایی با راهکارهای بازاریابی کلاسیک و آنلاین بازاریابی و تبلیغات در صنعت مد
آشنایی با اصول برندسازی در صنعت مد
انتظارات
شرکت فعال در بحثها و گفتگوهای کلاسی
همکاری گروهی و تخصیص زمان برای پیشبرد پروژه های گروهی
شرکت فعال در کارگاهها
شرکت در جلسه دفاعیه پروژه های عملی
محتوای دوره
آشنایی با رویکردها نسبت به مفهوم فشن و مد
آشنایی با تاریخچه صنعت مد
آشنایی با روندها و فصلهای صنعت مد
آشنایی با مدلهای کسب و کار معتبر در صنعت مد
آشنایی با مشاغل صنعت مد
آشنایی با اصول راه اندازی کسب و کار طراح محور
آشنایی با برندسازی در صنعت فشن
آشنایی با اصول تبلیغات دیجیتال در صنعت مد
آشنایی با اصول قیمت گذاری در صنعت مد
آشنایی با بازاریابی بصری Visual Merchandising
آشنایی با برندهای فست فشن
آشنایی با برندهای فشن و تاریخچه آنها
برنامه دوره
هفته |
موضوع |
مباحث |
هفته اول |
مفهوم فشن |
فشن چیست دوره های مختلف تاریخ مد تفاوت مد و لاکچری ترندها و فصلها در صنعت مد |
هفته دوم |
مدل کسب و کار مشاغل صنعت مد |
مدلهای کسب وکار از Haute Couture تا Mass مشاغل مرتبط با طراحی/ تولید/ بازاریابی و برندینگ/ ژورنالیسم فشن |
هفته سوم |
راه اندازی برند طراح محور |
تفاوت برندهای طراح محور/ برند محور باید و نبایدهای انتخاب لیبل/برند طراحی لوگو مکان و ویژگیهای استدیو/ تجهیز کارگاه انتخاب سبک معماری قیمت برنامه ریزی عمق و بازه رنج محصولات مدیریت محصول و برند |
هفته چهارم |
شناخت بازار و مشتری |
تفاوت نسلها و سلایق رصد رقبا و بنچ مارک ترندها/فصلها شناخت سفر مشتری انواع بازارها/ مکانهای فروش |
هفته پنجم |
برندسازی |
برندسازی شخصی طراح برندسازی لیبل/سازمان هویت برند داستان برند / شخصیت برند |
هفته ششم |
ارتباطات و تبلیغات |
وبسایت شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرها/بلاگرها مجلات/ وبسایتها روابط عمومی عکاسی / ویدئو در فشن ویژوال مرچندایزینگ |
چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟
مدرس دوره: مهندس فربهی
مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ؛ چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟
امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.
دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد. استاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.
• مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط
سرفصل دوره جامع دیجیتال مارکتینگ:
دوره |
عنوان کلی |
سرفصل دوره |
تعداد جلسات |
1 |
web |
آشنایی با وب و انواع آن |
3 جلسه |
راهکارهای جایگزین وب سایت چیست؟ |
|||
انواع فروشگاه های اینترنتی |
|||
8 گام ضروری برای داشتن یک فروشگاه |
|||
seo |
آشنایی با ساختار و عملکرد موتورهای جستجو |
||
باورهای غلط و اشتباهات رایج در سئو |
|||
الگوریتم های گوگل با سایت ما چه می کنند؟ |
|||
کلمات کلیدی و نحوه آنالیز و انتخاب آنها |
|||
آشنایی با نحوه به کارگیری کلمات کلیدی در متن |
|||
آشنایی با آناتومی یک هایپرلینک |
|||
انواع لینک بیلدینگ و روش های ساخت بک لینک |
|||
شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر سئو |
|||
فاکتورهای اصلی رتبه بندی سایت در گوگل (سئو 2018) |
|||
7 فاکتور مهم برای ارزیابی وب سایت |
|||
آشنایی و نحوه استفاده از ابزارهای آنالیز و پایش وب سایت |
|||
sem |
آشنایی با " SEM" و ساختار تبلیغات گوگل (Adwords) |
||
باورهای غلط و اشتباهات رایج در "Adwords" |
|||
نحوه محاسبه و تخصیص بودجه |
|||
آموزش گام به گام از ایجاد اکانت تا فعال سازی کمپین |
|||
نحوه سنجش رقابت پذیری کلمات کلیدی و آنالیز رفتار رقبا |
|||
چند تنظیم حرفه ای برای نتیجه گیری بهتر |
|||
سئو بهتر است یا "Adwords"؟ (مقایسه سئو و تبلیغات گوگل) |
|||
2 |
display AD |
آشنایی با شاخص های مهم در تبلیغات بنری |
1 جلسه |
انواع تبلیغات بنری و ویژگی های هر مدل |
|||
12 گام برای داشتن یک بنر تاثیر گذار |
|||
چگونه یک دکمه فراخوان خوب داشته باشیم؟ |
|||
4 گام مهم برای داشتن یک صفحه فرود عالی |
|||
اشتباهات رایج در تبلیغات بنری |
|||
بررسی و آنالیز چند بنر موفق و نا موفق |
|||
ویدئو مارکتینگ و انواع آن |
|||
چرا کسب و کار شما به ویدئو مارکتینگ نیاز دارد |
|||
مزیت های بازاریابی ویدیویی |
|||
راهکارهای بازاریابی ویدئویی برای رشد کسب و کار شما |
|||
ویژگی های یک ویدیوی تبلیغاتی موفق |
|||
ویدئو و شبکه های اجتماعی |
|||
بررسی و آنالیز چند ویدیوی موفق و نا موفق |
|||
app M |
چرا بازاریابی با اپلیکیشن؟ |
||
راهکارهایی برای دیده شدن بیشتر اپلیکیشن ها |
|||
رایج ترین مدل های بازاریابی اپلیکیشن |
|||
چگونه اپلیکیشن خود را ترویج کنیم؟ |
|||
مهمترین شاخص های کلیدی در تحلیل اپلیکیشن |
|||
5 مدل از گزارش آنالیز اپلیکیشن |
|||
3 |
email M |
آشنایی با شاخص های مهم در ایمیل مارکتینگ |
1 جلسه |
روش های جمع آوری ایمیل |
|||
5 مدل ایمیل که ارسال آنها ضروری است |
|||
9 نکته طلایی که باید بدانید |
|||
12 گام برای ایمیل مارکتینگ موفق |
|||
5 راهکار ساده برای سازگاری ایمیل با موبایل |
|||
راهکارهایی برای افزایش نرخ بازگشایی ایمیل |
|||
چند پیشنهاد برای بهبود نرخ "CTR" و "CTA" |
مدرسان دوره: جمعی از اساتید
مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی
•مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی
•محتوای دوره:
1.اصول بازاریابی و فروش (1 جلسه)
2.هدف گذاری و برنامه ریزی فروش (1 جلسه)
3.تکنیک های حرفه ای فروش (B2C) (2 جلسه)
4.فروش به شرکتها و سازمانها (2 جلسه)
5.توزیع مویرگی(1 جلسه)
6.طبقه¬بندي مشتريان و مشتري نوازي (1 جلسه)
7.خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری(2 جلسه)
8.شناخت رفتار مصرف کننده (1 جلسه)
9.روانشناسی ارتباط با مشتری (2 جلسه)
10.اصول و فنون مذاكرات فروش (3جلسه)
11.اصول فن بیان و سخنوری (2 جلسه)
12.وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان (2 جلسه)
13.تیپ شناسی شخصيتي خود و مشتریان (2 جلسه)
14.مهارتهاي فروش تلفني (1 جلسه)
15.مهارتهاي فروش اینترنتی و بازاریابی از طریق اپلیکیشنهای اجتماعی (2 جلسه)
16. چیدمان فروشگاهی و مرچندایزینگ (1 جلسه)
17.جشن پایان دوره و سمینار پیش بینیها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی
•مدت دوره: 104 ساعت آموزش (26 جلسه)
•گواهينامه: گواهینامه رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه¬ای کشور (قابل ترجمه و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO))
•مدرسان دوره: دكتر رضا اكبري اصل، دکترمحمدحسین غوثی، دکتر حمید سعیدی، دکتر محمود آسیاچی، دکتر بابک سبزیان پور، دکتر نادر وهاب آقایی، آقای بابک مروانی، آقای بلوریان کرد، آقای مهدی فربهی، آقای کارن امانی، دکتر نثایی و پرويز درگي
• زمان برگزاري: 1 روز در هفته (از ساعت 16 الی 20)
•شرایط ثبت نام:
شهريه دوره: 20.000.000 ريال (دو میلیون تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)
ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان
پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است
مدرس: دکتر فرزاد مقدم
مخاطبان دوره: مدیران آژانس های تبلیغاتی و علاقه مندان به کار در حوزه تبلیغات
بخش اول |
طراحی کامپینهای تبلیغاتی 24 ساعت - 8 جلسه 3 ساعته مدت |
|
1و 2 |
جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن آشنائی با اصل آناکارنینا تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید) |
6 ساعت |
3 |
تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کامپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی) |
3 ساعت |
4و 5 |
طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کامپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین) |
6 ساعت |
6 |
روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کامپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟ |
3 ساعت |
7 |
مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کامپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی) استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کامپین |
3 ساعت |
8 |
ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کامپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات |
3 ساعت |
مدیر و طراح دوره: آقای دکتر فرزاد مقدم/فقط در آموزشگاه بازارسازان
مدت دوره:24 ساعت (8 جلسه 3 ساعته)
گواهينامه: گواهینامه آموزشگاه بازارسازان
شرایط ثبت نام:
شهریه: 6.500.000 ریال (ششصد و پنجاه هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)
مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی
مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی
• محتوای دوره:
1) انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2) اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3) اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4) مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5) دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6) آداب مذاکرات حرفه ای
7) مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8) چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9) تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10) جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی
• مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
• مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی
• منبع آموزشی:
جزوه مدرس
کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره (با نگرش بازار ایران)، محمدحسین غوثی و پرویز درگی، انتشارات بازاریابی، 1392 (چاپ چهارم)
• شرایط ثبت نام:
شهريه دوره: 6.600.000 ریال (ششصد و شصت هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان