• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام

دوره جامع پرورش محقق بازار

مدرسان: جمعی از اساتید

مخاطبان: مدیران بازاریابی، مدیران تحقیقات بازار، کارشناسان بازاریابی، کارشناسان تحقیقات بازار، و تمامی دانشجویان و کارشناسانی که به دنبال کسب فرصت برای ورود به حیطه تحقیقات بازار هستند

مدت زمان دوره : 85 ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه ها (14 الی 19)
تاریخ شروع دوره : 28 تیرماه 97

اهداف:

•تقویت تفکر داده محور در حل مسائل بازاریابی

•تقویت توانایی طرح ریزی مسیر کامل تعیین مساله تحقیق، تعیین روش جمع آوری و روش تحلیل (طرح تحقیق)

•اجرای کامل مطالعه موردی و پروژه گروهی با جمع آوری داده های واقعی

•تسلط بر روشهای آماری تحلیل داده

•آشنایی با تحقیقات بازار دیجیتال و تفاوتهای آن با فضای کلاسیک

 

محتوای دوره:

1. آشنایی با اصول بازاریابی

2. آشنایی با اصول بازاریابی داده محور

3. آشنایی با اصول تحقیقات بازار

4. مساله گرایی در بازاریابی

5. آشنایی با طراحی طرح تحقیق، پروپوزال، RFP، RFQ

6. آشنایی با ابزارهای کمی گردآوری داده

7. آشنایی با ابزارهای کیفی گردآوری داده

8. آشنایی با ابزارهای دیجیتال گردآوری داده

9. آشنایی با نورو ریسرچ

10. آشنایی با تکنیکها و ابزارهای تحلیلهای آماری 

11. آشنایی با گزارش نویسی و شیوه های تعامل با کارفرما و مدیران ارشد

 

مدرسان: مهندس امیرحسین سرفرازیان، دکتر سیدسعید میرواحدی و پرویز درگی

مدت دوره: 85 ساعت

شروع دوره: پنجشنبه ها از 28 تیرماه 97 از ساعت 14 الی 19

گواهینامه: گواهی نامه دو زبانه، ممهور به مهر برجسته و با امضای رئیس انجمن مدیریت بازاریابی ایران

 

شهریه دوره: 29.900.000 ریال (دو میلیون و نهصد و نود هزار تومان)

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان

پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

شماره حساب 8025338561 و کارت 6104337723916399 بانک ملت به نام پرویز درگی (آموزشگاه بازارسازان)

 

دانشجویان دوره صرفا از طریق مصاحبه ورودی جذب می شوند.

شماره تماس: 3-66028401-021

 

 

 

 

 

دوره جامع فروشنده حرفه ای (با نگرش بازار ایران)

مدرسان دوره: جمعی از اساتید

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی

 

 

مدت زمان دوره : 104 ساعت (26جلسه)
روز برگزاری : جمعه ها (9 الی 13)
تاریخ شروع دوره : 25 آبان ماه 97

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی 

 

•محتوای دوره:

1.اصول بازاریابی و فروش (1 جلسه)

2.هدف گذاری و برنامه ریزی فروش (1 جلسه)

3.تکنیک های حرفه ای فروش (B2C) (2 جلسه)

4.فروش به شرکتها و سازمانها (2 جلسه)

5.توزیع مویرگی(1 جلسه)

6.طبقه¬بندي مشتريان و مشتري نوازي (1 جلسه)

7.خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری(2 جلسه)

8.شناخت رفتار مصرف کننده (1 جلسه)

9.روانشناسی ارتباط با مشتری (2 جلسه)

10.اصول و فنون مذاكرات فروش (3جلسه)

11.اصول فن بیان و سخنوری (2 جلسه)

12.وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان (2 جلسه)

13.تیپ شناسی شخصيتي خود و مشتریان (2 جلسه)

14.مهارتهاي فروش تلفني (1 جلسه)

15.مهارتهاي فروش اینترنتی و بازاریابی از طریق اپلیکیشنهای اجتماعی (2 جلسه)

16. چیدمان فروشگاهی و مرچندایزینگ (1 جلسه) 

17.جشن پایان دوره و سمینار پیش بینیها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی

 

 

  

•مدت دوره: 104  ساعت آموزش (26 جلسه)


•گواهينامه: گواهینامه رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه¬ای کشور (قابل ترجمه و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO))

•مدرسان دوره: دكتر رضا اكبري اصل، دکترمحمدحسین غوثی، دکتر حمید سعیدی، دکتر محمود آسیاچی، دکتر بابک سبزیان پور، دکتر نادر وهاب آقایی، آقای بابک مروانی، آقای بلوریان کرد، آقای مهدی فربهی، آقای کارن امانی، دکتر نثایی و پرويز درگي

 

• زمان برگزاري: 1 روز در هفته (از ساعت 16 الی 20) 

 

•شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 20.000.000 ريال  (دو میلیون تومان) 

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان

پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

 

دوره جامع مدیریت بازاریابی (توسعه بازار)

دوره جامع مدیریت بازاریابی (توسعه بازار)

مدرسان دوره: جمعی از اساتید

مخاطبان دوره: مدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

مدت زمان دوره : 140 ساعت (35 جلسه)
روز برگزاری : سه شنبه ها
تاریخ شروع دوره : 23 مردادماه 97


•    محتوای دوره:

1.اصول و مبانی بازاريابي (1 جلسه)

2.مبانی تفکر استراتژیک (1 جلسه)

3.استراتژی بازاریابی (STP) (1 جلسه)

4.شناخت محیط کار و کسب (1 جلسه)

5.تکنیکهای فرصتیابی و هوشمندی بازار  (1 جلسه)

6.سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) (1 جلسه)

7.برنامه ریزی بازاریابی و تدوین مارکتینگ پلن (MP) (2 جلسه)

8.اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری (3 جلسه)

9.تحقیقات بازاریابی (3 جلسه)

10.توسعه، طراحی و لانچ محصولات جدید (2 جلسه)

11.مدیریت حضور در نمایشگاه ها  (1 جلسه)

12.شناخت رفتار مصرف کننده (2 جلسه)

13.مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) (1 جلسه)

14.اندازه گیری رضایت مشتری (CSM) (1 جلسه)

15.آشنایی با بازاریابی اینترنتی (1 جلسه)

16.بازاریابی از طریق اپلیکیشن های اجتماعی(1 جلسه)

17.آشنایی با بازاریابی صنعتی  (1 جلسه)

18.آشنایی با بازاریابی خدماتی  (2 جلسه)

19.آشنایی با نورومارکتینگ (بازاریابی عصب پایه) (1 جلسه)

20.مدیریت توزیع (1 جلسه)

21.مدیریت برند  (2 جلسه)

22.مدیریت ترویج، ارتباطات و تبلیغات (2 جلسه)

23.مدیریت قیمت گذاری (1 جلسه)

24.مدیریت تیمهای بازاریابی (2 جلسه)

25.جشن پایان دوره و سمینار پیش بینیها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی

 

 

مدت دوره:  140 ساعت آموزش (35 جلسه آموزشی)

•زمان برگزاري: یک روز در هفته، از ساعت 16 الی 20 

•گواهينامه: گواهینامه رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه¬ای کشور (قابل ترجمه و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO))

 

مدرسان دوره: دکتر مرتضی عمادزاده، دكتر رضا اكبري اصل، دکتر فرزاد مقدم، دکتر سیدسعید میرواحدی، دکتر فرانک جواهردشتی، دکتر شادی گلچین فر، دکتر حمید سعیدی، دکتر محمدحسین غوثی، خانم دکتر شهرزاد چیت ساز، دکتر نادر وهاب آقایی، مهندس مهدی فربهی، آقای امیرحسین سرفرازیان، آقای بهرام رزمان و پرویز درگی

 


•    شرایط ثبت نام:
    شهریه: 30.000.000 ریال (سه میلیون تومان)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان
    پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

 

 

برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید

دوره جامع مديريت فروش حرفه ای

 مدرسان دوره: جمعی از اساتید

مخاطبان دوره: مدیران و سرپرستان فروش، مدیران شرکتهای پخش و توزیع و مدیران فروشگاه

مدت زمان دوره : 108 ساعت (27 جلسه)
روز برگزاری : یکشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 29 مهر ماه 97

محتواي دوره:

1.جايگاه فروش در علم ماركتينگ و طراحي ارتباطات حوزه فروش (1 جلسه)

2.مهندسي و پيشبيني فروش (2 جلسه)

3.وظایف و مسئولیتهای مدیران شعبه در سازمان فروش (1 جلسه)

4.هوش هيجاني (مطالعه تیپهای شخصيتي) (2 جلسه)

5.شناخت رفتار مصرف کننده (1 جلسه)

6.مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (1 جلسه)

7.مدیریت تجربه مشتری (CEM) (1 جلسه)

8.اندازه گیری رضایت مشتری (CSM) (1 جلسه)

9.مدیریت خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری (2جلسه)

10.اصول و فنون مذاكرات حرفه اي فروش (2 جلسه)

11.راهکارهای مقابله با دامهای مذاکره در فروش (1 جلسه)

12.آشنایی با مباحث مالی و حسابداری فروش (3 جلسه)

13.مديريت وصول مطالبات (1 جلسه)

14.مدیریت فروش الکترونیکی (2 جلسه)

15.مدیریت تبلیغات در فروش (1 جلسه)

16.اصول و مبانی مدیریت منابع انسانی فروش- جذب، استخدام و نگهداشت (2 جلسه)

17.برنامه ریزی و ساماندهی نیروهای فروش (1 جلسه)

18.مهارتهای رهبری اثربخش نیروهای فروش (1 جلسه)

19.ارزیابی و مدیریت عملکرد نیروهای فروش (1 جلسه)

20.جشن پایان دوره و سمینار پیش بینیها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی

 

 

 

گواهينامه دوره: به کارآموزان پس از قبولي در آزمون پايان دوره، گواهينامه رسمي از سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور تقديم خواهد شد. اين گواهينامه قابل ترجمه و مورد تاييد سازمان جهاني کار (ILO) مي باشد.


مدرسان دوره: دكتر رضا اكبري اصل، دکترمحمدحسین غوثی، دکتر حمید سعیدی، دکتر بابک سبزیان پور، خانم دکتر شهرزاد چیت ساز، خانم دکتر فرانک جواهردشتی، دکتر حمید ترکاشوند، مهندس مهدی فربهی، مهندس بهرام رزمان، مهندس سعید جارودی، آقای محمداسماعیل قدس، آقای پیام بلوریان کرد و پرویز درگی

 

زمان برگزاري: یک روز در هفته (از ساعت 16 الی 20)

شهریه دوره: 20.000.000 ریال (دو میلیون تومان)

 

تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111

نشانی سایت: Marketingschool.ir

ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1

صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

 

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد